האם אתר האינטרנט של החברה שלך באמת צריך להיות הן ברשימת התוצאות אורגניות והן ברשימת הקישורים הממומנים? לדברי מומחים למנועי חיפוש בוועידה האחרונה לאסטרטגיות מנועי חיפוש, התשובה היא כן. הדעה הרווחת היא שיש לנקוט בגישה משולבת- גישה שמסתמכת על קידום אתרים אורגני וממומן, עובדת בצורה הטובה ביותר.
מחקרים מראים כי מספר הכניסות לאתרים שמופיעים בראש שתי הרשימות- האורגני והממומן גדול פי שלוש. גולשים יבקרו באתרך פי שלוש כאשר הוא מופיע בשתי הרשימות כתוצאה מ"אפקט חוות דעת שנייה". הגולשים שיראו את אותו הלינק בשני מקומות שונים יקבלו תחושה של אישור, בעקבות אפקט זה.
כתוצאה ממיקסום תוכן האתר שלך לצורך קידום אתרים אורגני באינטרנט, האתר שלך יקבל דירוג גבוה וימצאו בו הרבה מילות מפתח וקישור המקשרות אותו לתוכן. דירוג טוב באמצעות קידום אתרים אורגני, עלול לקחת זמן מה וניתן לתחזקו בקלות. PPC (Pay Per Click) או קידום אתרים ממומן יבוצע באופן מידי וניתן להפסיקו או להחזירו בהתאם לתקציב.
מחקר מילות מפתח מאפשר לך לגלות כמה פעמים ביום גולשים מחפשים מילות מפתח עבור מונח מסוים. ישנם כלים רבים שמאפשרים לך לבצע מחקר קידום אתרים באינטרנט עבור מילות מפתח אפילו לפני שהתחלת את קידום האתרים האורגני או הממומן. לאחר שקידמת את אתרך באופן אורגני, השימוש בחקר מילות המפתח בניתוח סטטיסטי של האתר יעניקו לך את האפשרות לקידום האתר באופן הטוב ביותר. אתה תוכל לשלב את קידום האתרים האורגני והממומן שלך באמצעות שימת דגש על מילות המפתח הללו להגברת אחוז הכניסות לאתרך.
כאשר אתר נראה כי הוא משובץ היטב ברשימה האורגנית, זה מפני שאתר האינטרנט בדרך כלל מאותר לא רק בזכות מילות המפתח אבל בזכות קומבינציות שונות של ביטויי מפתח הקשורים למילות המפתח שנבחרו. שילובים אלו גורמים לכך שהאתר יופיע כמה שיותר פעמים כאשר גולשים מחפשים מונחים דומים הקשורים לענף מסוים. התוצאות יכולות להיות מפעימות- אתר מקודם כראוי יכול להופיע בתוצאות החיפוש בתדירות גבוהה יותר ובעבור מילות מפתח קשורות יותר מאשר חברה שלא השקיעה כלל בקידום אורגני.
מספר ההופעות שלך עוזר לך לבסס אמינות- העובדה שגולש אינו נכנס לקישורים ממומנים אינה אומרת שהופעתך שם נסתרת מעינו. קישורים ממומנים מגבירים את הופעת אתרך ברשת ובכך מגבירה את המודעות ואת היחס המהימן לאתר האינטרנט, זאת מפני שבאמצעות קישורים ממומנים אתה יכול להשתמש ולהיות מקושר עם מילות מפתח נוספות, שאינן ניתנות כאשר השתמשת בקידום אתרים אורגני.
קידום אתרים באינטרנט, ייעוץ לשיווק באינטרנט - איטראפיק eTraffic